Eredmények
A közelmúlt jelentősebb digitális fejlesztései a szakképzésben
2010. február 03. szerda, 12:52

A tanulmány célja, hogy bemutassa a közelmúlt jelentősebb digitális fejlesztéseit a szakképzésben. Részletesen kitér a „Sulinet Digitális Tudásbázis” (SDT) felépítésére, használatára, az itt megjelenő tananyagok különböző szempontok szerinti kategorizálására, valamint ezen tananyagok, feladatok adaptálási lehetőségeire a moduláris szakképzési szerkezet tartalomelem fejlesztésében.

Bővebben...
Pályakövetési Rendszer kifejlesztéséhez kapcsolódó munkáltatói igényfelmérés
2009. december 22. kedd, 09:55

A Pályakövetési rendszer célja, hogy sztenderd, összehasonlítható adatokat eredményező informatikai eszközrendszer készüljön a szakképzést eredményesen befejező egyének pályakövetésére.

A fejlesztés integráns részét képezi egy három részből álló kutatássorozat a lehetséges felhasználói igények feltérképezése, a rendszer koherenciájának biztosítása érdekében. A jelen kutatást a projektidőszak során további két vizsgálati szakasz követi, amelyek a most megszerzett tapasztalatok figyelembevételével tovább pontosítják a pályakövetés módszertanát, ezzel bővítve a Pályakövetési Rendszerbe bevonható információmennyiséget, illetve ezek megbízhatóságát és érvényességét.

Bővebben...
Feladatbankok az európai szakképzési rendszerekben
2009. október 08. csütörtök, 08:34

A tanulmány célja, hogy az európai moduláris és/vagy kompetenciaelvű szakképzési rendszerekben létező feladatbankok bemutatásán keresztül lehetséges, adaptálható mintával szolgáljon a projekt keretében létrejövő Feladatbank specifikációjához. Németország, az Egyesült Királyság és Norvégia feladatbankjainak elemzése során részletezi a feladatok készítésére, tárolására, felhasználására, illetve titkos vagy mindenki által történő felhasználhatóságára vonatkozó jellemzőket.

 

Bővebben...
A kétszintű érettségi egyes tantárgyai feladatrendszerei fejlesztésének módszerei, a tapasztalatok felhasználási lehetőségei a szakképzési feladatbank fejlesztése során
2009. október 07. szerda, 08:27

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Társadalmi Megújulás Operatív Program 2.2.1-08/1-2008-0002 „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” című kiemelt projekthez kapcsolódó 5. alprojekt, Mérés - értékelés keretében elkészült az alprojekt fejlesztési tevékenységét megalapozó tanulmány: „A kétszintű érettségi egyes tantárgyai feladatrendszerei fejlesztésének módszerei, a tapasztalatok felhasználási lehetőségei a szakképzési feladatbank fejlesztése során” címmel, két fő szerző szakértő együttműködésében.

 

Bővebben...
A szakmai elméleti és gyakorlati oktatók munkahelyi tapasztalatszerzési lehetőségei
2009. október 01. csütörtök, 16:48

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Társadalmi Megújulás Operatív Program 2.2.1-08/1-2008-0002 „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” című kiemelt projekthez kapcsolódó 6. alprojekt a „Szakmai tanárok, oktatók, szakoktatók szakmai ismereteinek fejlesztése” keretében elkészült az alprojekt fejlesztési tevékenységét megalapozó tanulmány.

A tanulmány címe: A szakmai elméleti és gyakorlati oktatók munkahelyi tapasztalatszerzési lehetőségei, gyakorlatai, módszerei hazánkban és az EU országaiban, bevált legjobb gyakorlatok és azok adaptációs lehetőségei

 

Bővebben...
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>
4. oldal / 4